Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2009 10:14 - Личен пример на Чистота
Автор: verdji Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1974 Коментари: 0 Гласове:
1



Този блог, така или иначе се оказва, че го ползвам само за възмущение и чат пат за възхита. Кога ли сутрин ще съм възхитена от чистотата, добронамереността и хубостта на околния свят. Не съм дребнава, но дребните неща ме дръзнят.

Случка: Сутрин. Рано. Автобус 76. Качват се около 10-15 служители на чистота Искър - опитах се да запомня сайта и телефона, за да им направя забележка. Къде отиваха - не е моя работа, но първо:

говореха на висок глас - хубаво и други говорят

говореха не на български - хубаво, в България живеят доста чужденци.

бяха облечени с отличаващи жилетки на въпросната фирма, нооо правеха боклук. Което ме изразни ужасно. Все едно полицай да краде, да псува, да бие и т.н.

Една от девойките си пиеше капучиното над главата ми и аз с ужас следях всяко нейно движение, защото подозирах, че при едни резки спирачки ще съм неприятно полята. Замълчах си и девойката си изпи капучиното. Аз си отдъхнах. Тя сгъна пластмасовата чашка на две и аз тъкмо се възрадвах, когато служителката на чистотата я набута в хармониката на автобуса.

Та какво исках да кажа - на тях се предполага, че им плащат да чистят, но не го правят. А какво остава за онези, на които не се плаща?

Ако всеки си хвърля боклука само на места, определени за целта, имаме основание да се възмущаваме когато е мръсно, но когато всеки хвърля кой къде завари и му скимне, а обяснява, че било мръсно??? Аз това лично не го разбирам.

И да направиш забележка... нищо. Явно е до манталитет. Всеки е виждал, как хора - богати, заможни, карат хубави коли и явно държат на чистотата  - за да не си цапат колата, отварят прозореца и мятат боклука. после защо на околовръстното е мръсно.

Да не говорим за труженичките, които клечат там по цял ден - направо в боклука и явно не им прави впечатление.

Други дърпат до последно фас на спирката и в последния момент го мятат - понякога толкова високо и със замах, че спокойно могат да нацелят човек.

Ей, такива дребни неща ме дразнят и ако това е дребнавост - значи съм дребнава.

Но определено този нашенски манталитет ме дразни.



Тагове:   боклук,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: verdji
Категория: Изкуство
Прочетен: 299984
Постинги: 136
Коментари: 271
Гласове: 1385
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031