Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2008 20:46 - Кой решава дали да имаш куче?
Автор: verdji Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1308 Коментари: 2 Гласове:
0



Странна работа сме ние българите. Просто си умрем да се мешаме в живота на другите. Та понеже 4 октомври някой го е набедил за международен ден за защита на животните и писах по този повод. Та бих пуснала линкче към писанието като стане 4. Но сега като си отворих блога и като видях как отдавна не съм се възмущавала от нищо, което не е защото не е имало от какво - просто не съм имала врезе да се довлека до тук. Пък сега докато мисля какво за какво да пиша - да си продължа размислите.
Значи докато сме малки родителите решават дали да си имаме домашен любимец или не, а като пораснем съседите?
Що за безумие. То моето мнение е ясно - винаги в защита на живите същества, но ми е интересно да чуя вашите мнения.
Ако някой си гледа кучето - милно и тихо, без да пречи на никого, освен на свадливата съседка - която и канарче да си гледаше пак щеше да пищи, има такива хора, на които все нещо им пречи - какво лошо има.
Наистина аз съм да се гледат животни, а най-вече хора при нормални условия - което явно в България е трудно постижимо. Но все пак е по-лесно да създадеш кучешки условия, отколкото човешки в нашата страна, а още по-лесно котешки - защото като цяло не са претенциозни и не ядат много. Та кому пречи? Ако деца не може да гледаме, то не бива да оскотяваме до безграничност - поне да гледаме кучета - за да остане нещо благородно в нас.
Та бихте ли се чувствали гот, ако съседите ви кажат, че трябва да си изхвърлите кучето?
Или ако вие сте в робята на зъбатата съседка - какви ще са мотивите ви да роптаете. Само не минавайте с номера ми не пази чисто - лесно може да се пази чисто - ами ти пушачино:) що си въргаш фасовете - значи като видя такъв простак ми иде да го бия да го бия докато шава - но не го правя, просо тщото съм едва 50 кила и дори да го ударя, познайте кого повече ше го боли:) Та на вас иде или ви да пребиете жената с котката например:)
Според мен животните са много по-добри от хората в днешно време. Ще ми се някой да ме обори с човещина, в това ми твърдение, но досега не се е намерил такъв.


Тагове:   куче,   дали,


Гласувай:
0



1. maminkavania - Абе т'ва със съседските решения
09.10.2008 14:18
ще заприлича на работата с Топлофикацията.
Не искам да съм "зъбатата съседка", дето ще каже на съседа какво животно да си гледа ( куче ли , коте ли или свекърва...)
В блок е гадно да се гледат животни, особено по- големи и гръмогласни. Като ви спре асансьора в 14-етажната обща собственост оакват и опикват стълбищата, а стопаните им не са още дорасли да им чистят и казват :" Мче да ней мою стълбището, чи да гу чистя."
Иначе, до колкото знам и сега си има някакви разпоредби по въпроса, но кой ли ги чете и знае, за да ги спазва.
Нямам против живинките, по- скоро против неумението на притежателите им да ги отглеждат.
цитирай
2. verdji - права си
10.10.2008 21:33
Бой по стопаните, не по кучетата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: verdji
Категория: Изкуство
Прочетен: 300483
Постинги: 136
Коментари: 271
Гласове: 1385
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930